11 månader !<3

28/03-2010 ♥
älskling jag älskar dig över allt annat. Du är mitt allt och lite till. Du är den som får mig att kliva upp på morgonen. Det är du som får mig att må bra. Det finns ingen annan som du , du är den rätta. Du är den perfekta. Du är killen i mitt liv och det finns ingen annan än dig som jag vill dela min kärlek med. Du är den som får mig att orka. Jag älskar dig Christian , jag hoppas att du verkligen vet det och jag vill aldrig förlora dig. Det är bara dig jag vill ha och ingen annan. Du är min sanna kärlek älskling. Jag hoppas att det ska alltid vara vi två. Jag har aldrig kännt så här för någon som jag känner för dig.Du är min kärlek , du är mitt liv. Du har tagit mitt hjärta med storm , sen den dagen vi träffades utanför morran ( Monroes ) på kvällen. Så som jag såg på dig då , så ser jag på dig nu. Du lyser upp vägen där du går och det finns bara du i mina ögon och jag älskar det. Nu har det gått 11 månader sen första gången jag såg dig. Och jag är lika kär nu som jag vart då. Jag blir lycklig när jag ser dig. Spelar ingen roll om du går iväg ifrån mig när du ska iväg eller när du kommer emot mig, jag ler lika mycket och tänker  :" han är min ". Jag vill säga hur mycket jag älskar dig men det går inte att beskriva du är verkligen mitt allt..

Älskling, glöm inte att jag älskar dig ! du är mitt allt och det ska alltid vara vi två , du kommer alltid finnas i mitt hjärta♥



Våran första "kyssbild"


Jag älskar dig vad som än händer , du är mitt liv 

Christian seger bäckman  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback