blogga , varför ?

tjaa ! det vad ett tag sen jag skrev eller hur ? ;) ett bra tag sen i alla fall. Tänkte först sluta med bloggen men sen skrev elin (www.elinbergsmans.blogg.se) att jag skulle blogga. Jag vet inte varför jag bloggar ? varför finns det bloggar egentligen ? det är typ som en stor dagbok. Alla skriver vad man gör och ska göra och fantasier ? Vissa skriver om mode och smink ? Andra om sin vadag..Det är nästan ingen som skriver om spel och vad som har hänt före innan dom skapade blogg och varför dom skapade bloggen ? Jag kommer ihåg att jag började med bloggen för jag mådde dålig och skriva av mig ( inte den här bloggen ) och att jag inte hade något att göra på vardagarna när jag satt och spelade Cs ( Counter-strike ) varje dag :o Men varför börja andra blogga ? varför bloggar dom inget om förflutna ? Har dom en dålig barndom ? eller lever dom bara i nuet och glömmer minnerna dom hade förr ? vem började med den första bloggen ? vad heter den ? aah det finns många frågor men så få svar..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback