måste tänka på mig själv nu och göra..

allting bättre runt om kring mig.
Tänker börja sköta mig i skolan till 100% , måste verkligen klara skolan.
ska till och med förbättra kondition så ska ta en promenad varje dag efter jag har kommit hem från skolan och ätit något.
Försöka sluta röka det går bara bättre för varje dag som går om jag inte mår dåligt.
ska förbättra mig mer hemma än vad jag redan har gjort , ska hjälpa till och så.
Också lär jag börja tänka på mig själv, måste skita i vad andra tycker och tänker om mig.
jag ska försöka få minst G i alla ämnen fast det inte är långt kvar nu . Men jag måste verkligen försöka så gott jag bara kan fram till skolan's slut..
Ska få alla kontakter som jag har förlorat med mina vänner som jag verkligen saknar.
Och jag ska verkligen inte ta nå skit alls nå mer..:)


Snart ska jag hem till pappa , han fyller år så vill verkligen träffa han nu och mer.
skriver nog mer när jag kommer hem till han senare , kan väl låna hans dator eller något men nu ska jag dra christian ska låna datorn en snabbis. hejdå :)





Grattis pappa på födelsedagen <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback