Pratat med bella i telefonen !

hejsan ! :D
Jag sitter på lan och har gjort det i 3 dagar och dom första dagarna sov jag bara 5 timmar , sen sov jag hur länge som helst ! hur skönt som helst. sitter och prata med min älskade vän Gabriella , har gjort det i 2 tim 11 min .. hur kul som helst :) och mer blir det :)
Saknar henne så jävla mycket, hahah  vi måste träffas mer eller hur gumman :) ?
Hon och jag har bestämt att vi ska gymma nu också och ska köpa gym kort , heheh får se hur det går :)
I morgon åker jag och Johan och Christian hem igen så det blir väl lite fullt upp hemma och det. Ska kolla hur fint mitt rum blev för mamma hade städat det för vi hade fått myror hemma. Hur äckligt som helst. Men det är nog borta nu skrev mamma. Tänker kolla sen för jag tänker inte sova bland myror..
så här ser mitt shema ut i morgon :

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback